Halleluja lille jesus!

Traskade runt på Erikshjälpen som vanligt, drog, klämde och kikade på saker som inte riktigt föll mig i smaken.
Det va då det hände, jag vände mig om, vitt ljus stålade, änglarna sjöng och världen stannade upp.
Jag gick snabbt över och tog tag i den och rusade in i provrummet.
Dett är ödet, den satt som den var handsydd för mig och det kom en liten glädjetår.
Det var denna, som jag otaliga timmar har letat efter utan att veta om det, och plötsligt så hänger den där!
Jag har hittat min klänning, MIN klänning som jag ska bära varje dag till livet tar slut.
Den är brun med guldiga mönster, en krage som slår 70-talets alla kragar tillsammans.
Små kärleksfulla knappar, korta ärmar och knälång.
69 kronor kostade min dröm, detta mina vänner, det är äkta lycka!

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

bild tack!!! och uppföljnin på smyckes mojäng!?!!!

2009-04-30 @ 21:47:11
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0