Godmorgon.

Har sovit på sakenoch bestämt mig att jag ska klippa mig, och färga håret. Undrar om jag kommer passa i det.
Ska sätta mig och ringa rurnt till frisörer nu.
Men hur ska jag veta vilka somär duktiga och vilka som är skräp?
Någon som har bra förslag på frisörer i järfälla?
Vågar mig knappast på någon liten skum drop-in  "herrar och pensionärer 150 kr" frisör.
Tror knappast att han klarar av min avancerade (?) frisyr.

Nåväl, sorterade mina juveler häromkvällen, och nu ska sambon bygga någon slags hängare till alla mina hansband och armband.
Öronhängerna vet jag inte vad jag ska göra med.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

herregu!!!! vilken samlare du är!

2009-04-18 @ 15:05:37
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0