Fisk, ja fisk!

jag lagar mat, fisk faktiskt för andra gången i mitt liv.
Fisk är äckligt men jag har en fiskman som har bestämt att han vill ha det.
Jag kommer äta pytteytte lite fisk och 20 kg ärtor, kommer bli gott det här.
I morgon är min enda lediga dag på hela veckan, och ja, jag räknar fredag, lördag och söndag med.
I morgon har jag stuff to do:

* Erikshjälpen
* träffa en man som heter erik och är tattuerare ( han ska fixa till mina stjärnor)
* lata mig
* spela betapet
* dricka kaffe
* kolla tv

Vad jag borde göra enligt sambon:

* städa (tråkigt)
* fixa gaderoben (tråkigt)
* packa upp min väska (tråkigt)
* tvätta mina jeans (tråkigt)
* tvätta överhuvudtaget (tråkigt)

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0