Döden..




Jag har shoppat massa fina saker men det överskuggas av en ytterst otrevlig händelse, som tog plats på ikea.
Jag kom dit efter erikshjälpen för att införskaffa mig kuddar och dylikt, och innan jag gick in va jag tvungen att gå på toaletten. Det var kris då jag nästan höll på att kissa ner mig.
Alla toaletter var upptagna utom en så jag gick in och en vägg av dödens lukt slog mot mig.
Det var som miljoner otvättade pungar hade haft möte där inne. Om det hade luktat bajs eller spya så hade jag nog överlevt men detta va dom mest vidrigaste lukternas lukt. Gammal, svettig, vidrig punglukt.
Jag vet inte ens vad som har hade hänt där inne. Kanske hade dom oduschade, svettiga männen årsmöte där inne och firade det genom att torka av sina pungar på väggar, golv och tak. Jag va nära på att kräkas miljader gånger och nära på att dö då jag inte klarade av att andas. Nu så har jag en fruktansvärd huvudvärk och mår ofantligt illa. Känns även som om lukten satt sig i mina kläder och jag måste duscha pronto!

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahaha ha ha ha ha ha ha ah ah ah ah ah ah ah aha ha ha ha ah ah aha ha haha ha ahh aha ha ahaha ha ha ha ha ah ah ha ha ah ha aa hehe bihihi hehe aaaaah det var såååå roligt jag dör här!!!! hahahaha haha haaha.....akar in´te mer....hahahahha

2009-04-16 @ 21:40:31
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0