Vi äger ett monster.

Nya datorn kom igår och den är inte liten, 25 kg väger den. Ett monster helt enkelt.
Sitter här lycklig med 22 tums skärm och lysande tagentbord. Lycka!
Sen så älskar jag inte samsung längre.
När jag satte på telefonen igår så upptäcker jag att mina tutchknappar inte funkar. Lätt att komma in på telefonen då.
Åkte ner till el-giganten och vrålade en stund, fick en lånetelefon och saknar min egna mobil..
Mamma & styvfar är påväg hit snart. det är dock lycka. Kommer inte bli mycke bloggande i helgen för man vill ju umgås.
I morgon på min ålderdomsdag så ska vi ut till landet och äta lunch och åka ribbåt. Undra hur mamma kommer reagera. Sitta skrikandes om jag känner henne rätt.
Ska snart ringa till min läkare och tjata till mig en tid idag.
Nu är det simstajm.
Adjö

Har du något på hjärtat?
Postat av: cassandra

va e de för båt ?Oo

2008-09-19 @ 09:22:36
URL: http://[email protected]
Postat av: anna

Råååligt med ny dator, Jonnys har havererat=( så han är inte alls munter och med bäbis på väg är det ju inte dessvärre massa fett med pengar....Grattis imon pluttan!!!!!! Då är det din dag hoppas den blir mysig:)Massa kramar och kramar och krya på i huvvet!! kram

2008-09-19 @ 11:33:43

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0