Var är sölve.

För typ 1 - 2 år sedan hittade jag en katt på blocket. Jag döpte han till Sölve. Jag köpte honom inte för sambon tyckte att han va för dyr och att vår kattkvot har uppfyllts. Men det va kärlek vi första ögonkastet och jag pratar fortfarande varmt om Sölve till mina vänner & bekanta.
Så jag undrar vem som köpte detta charmtroll av någon i Nacka.
Hur mår han?
Vad gör han?
Hur ser han ut idag?
Även att han inte är min så är han saknad.
Se på honom hur söt är han inte? Tassarna, ögonen och den underbara pyttemunnen.
Detta är kärlek. Jag kan byta alla cigaretter i världen mot honom. (jaja jag kanske övedrev)


Den som har upplysningar om Sölve kan gärna lämna dom här, jag är så nyfiken.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0