Trodde han ja...

Hemma igen efter jobbet. Sl strulade som vanligt och i ca 15 min fick jag utsikten av en gammal bilskrot i spångaområdet. Inte roligt eller givande alls med andra ord.
Något jag har sysselsatt mig med som man gjorde när man va liten är att skriva en önskelista.
Jag fyller 24 den 20 sep, (f.ö så är 24 min scary-age sen kommer 46) och då förväntar jag mig massa tjusiga presenter
av sambon min.
Åren innan i julklapp och födelsedags presenter har jag bara fått typ elektronikprylar.
Förutom första året när jag fyllde, då fick jag satc boxen. Förra året tog han mig till en affär och sa att jag fick välja vilken mobil jag ville. (Jag tog självklart den dyraste)
Sen har jag även fått 2 digitalkameror, en rosa mp3 spelare, 2 symaskiner, en sydocka, 2 klänningar (som jag valde)
det va nog det tror jag. Eller jag har ju fått en dator med fast det va ju inte present.
Så, jag är ju jävligt bortskämd och har inget kvar att önska mig.

Trodde han ja..

På önskelistan står nu en ring i vitt guld, en weekend till prag, svarta Christian Louboutin pumps, presentkort mm.
så han har och göra i år med.
Gissar dock på att jag kommer få en Iphone eller liknande.
Nu ska jag äta.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0