Tisdagsångerst!

Usch, jag hatar tisdagar, ännu värre än måndagar. På tisdagen är man redan trött på jobbet, om man va lite pepp på måndagen, och vet att det är en evighet kvar till helg. USCH!
Inte att det bara är tisdag jag är fet också. Eller fet och fet, jag väger mer än vad jag trodde, 60,4kg. Det är ju inte en trevlig överraskning, man aja 5kg innan september slut då. Det klarar jag, eller?
Bara man ger sig fan på det. Jag är ju dock världens lataste person så någon motion kommer ju aldrig ske.

Kallt som fan är det idag med. Ynka 10 grader.Det e ju snart vinterpäls på. Jag har slutat raka benen iallafall i hopp om lite extra värme.
I denna kyla och fethet tänkte jag klä mig fruktansvärt faishon (eftersom det sker så ofta).
Sambons T-shirt ett par gamla stora jeans och en kofta.
 
Samtidigt som denna bild togs hittade jag nått skitäckligt på min tröja som jag knäpper iväg.
Bakom mig så ser ni lasergrävlingen Slovakien. Han är på något slags uppdrag som  bla. innerhåller att springa runt runt och låta mmmmraaaaaaaaaaaiiiii.
Spännande det där.


Sen så har jag även denna morgon (SUPRISE) upptäckt att jag måste ha sverigest konstigaste ansiktsform.
Lång panna, stort "mellanparti" och inte ens en skymt av en haka. Det mina vänner är underliga saker.
Nu så måste jag till jobber och se lycklig ut.
Adjö

Har du något på hjärtat?
Postat av: cassandra

men siggee:D haha

2008-09-09 @ 18:28:09
URL: http://[email protected]

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0