Skit...

Jag är fortfarande sjuk, inte sådär kaninteröramigursängen sjuk utan mer sitta vid datorn sjuk. Sjuk fast på bättringsvägen.
Sambon har köpt en dator, en dyr dator, 2 gucciväskor + ett par jimmy choo ungerfär. Släng in en weekend till prag så hamnar man nog på en korrekt summa.
Jo och detta är en speldator. Till att spela på helt enkelt.
Först tyckte jag att det va mycket dumt att lägga alla dessa pengar på datorn, tänk hur mycket han kunde köpt till mig för dom pengarna.
Sen så kom jag ju på att jag kan spela mitt älskade sims igen. Får inte plats med allt på denna bärbara. (jag är tönten som äger ALLA extensionpacks) Och sen (lycka!!) kommer Sims 3 efter årsskiftet!
Självklart är det förhandsbokat och klart.
Nu ska jag försöka ta reda på vad jag får av sambon på min födelsedag.
Om jag nu får något vill säga.
Jag är skyldig honom lite pengar så han kanske drar av en summa på det istället..
Fan va tråkigt.
Aja får se va jag hittar.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0