Redan morgon?

Även att jag somnade vid 23 tiden igår och gick upp 06.00 känns det inte som jag har sovit en sekund inatt.
Vill bara krypa tillbaka under täcket och sova.
Ikväll kommer sambos vän hit och dom ska som vanligt spela nått slags hockeyspel på ps3, men det gör min inte något för då kan jag sitta och spela Sims på datorn istället.
Annars brukar vi slåss om datortiden.

Om jag sitter en timme får du sitta en och en halv så byter vi sen...
Näää nu har du suttit tio minuter för länge bla bla bla.


Och ändå har vi två datorer, vi har även ps 1, 2, 3, 3tv apparater, miljoner filmer och 2 dvdspelare.
Man kan ju tycka att den andra som inte sitter vid datorn kan underhålla sig med något annat, men neeej.
Det är bara den nya stora datorn som gäller för oss båda.
Det börjar bli jobbigt.
Sambon spelar fortfarande sitt flygspel.
När jag låg i sängen så frågade jag om han inte pckså skulle lägga sig och sova.
Som svar fick jag: Jag kommer snart gumman, Är ca 30 min från Arlanda, ska bara landa först så kommer jag.
Han tror säkert att han är en pilot på riktigt.

Idag har jag valt dom strålande och glada färgerna svart & vitt.
Tänk så kreativ och färglad man kan vara.




Nää jag är inte fel utan på andra bilden snackar jag med Sigge, han visar den bästa sidan av sig på bild tre.
Sen har jag stoppat en blomma i håret, man kan ju tycka att den ska vara röd, rosa, lila, gul eller någon annan trevlig färg.
Men Nej. Den är svart.
Till denna noga utvalda kreation ska jag ha vita pumps och svart/grå jacka.
Men hör och häpna, en röd väska. Det ni.
Nu har jag ätit upp min frukost och det innebär att jag ska rör på mig snart.
Adios.

Har du något på hjärtat?
Postat av: Anna

Fasen Nathalie!!! Du är så seriös på morgonarna=avundsjuk, jag går upp vid halv och åker bilen till jobbet tie i. Jag spacklar lite hoppar i kläder som förhoppningsvis låg framme sen dagen innan....annars blir jag sen och bäbis i mage arg...h?n ogillar bök på mornarna.....vem gör inte det?! men du ...du äter frukost och pimpar dig snygg till jobb och grejar rejält...jag ska med bli sån....sen..

2008-09-25 @ 08:01:14

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0