Redan måndag?

Åhh denna helg har gått fasansfullt fort. Lillasyster är ju här och vi har haft jätteskoj.
Fredags så tog vi bara det lungt, kollade tv, åt saker och sånt. Det va mysigt.
På lördagen åkte vi till en seconhand lokal 1350 m2 med bara roliga pyssel. Köpte två par skor, 2 skärp, böcker, garn, stickor mm. Sen åkte vi till outlet och då blev det ytterligare två par skor.

Sen på lördagskvällen bestämde vi oss för att gå ut. Vi hade jättekul, efterfest med grannen och jättebakis igår.
Jag varken orkar eller hinner berätta om allt nu.

Idag (kors i taket) är jag färgglad. Självklart har jag ett av mina nya par skor på mig. Dom är kärlek!


Usch, idag har jag ingen lust att gå till jobbet, jag har så förbannat ont i halsen.
Hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk igen.
Nu ska jag skynda mig.
Hej.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0