Övergiven.

Min favvo på jobbet flyr landet på söndag, till Malta närmare bestämt för att jobba. Jag hade åkt för längesen om jag inte hade sambon. Han skulle inte uppskatta om jag flyttade en massa hundra mil ifrån honom.
Idag ska jag och Linda luncha för jag glömde matlådan och hon är för lat att laga mat.
Det kommer bli garanterat massa fethet.
Vi två har någon fethetsradar, särskillt när det kommer till beanaisesås.
Bk och Mcdonalds är också välbesökt.


Så vad jag ville komma till egentligen är att jag defenitivt inte kommer vara nyttig på lunchen, kommer gå upp några kilo nu pga. allt fettintag.
Men det e en värdslig sak..

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0