Natti.

Nu ska jag gå och knoppa som min morfar skulle säga.
Eller kanske inte sova men lägga mig och kolla på fotbollen.
Det är nog natti natti för svenska landslaget också, verkar inte bättre tyvärr.
Förhoppningsvis medlite tur och en jävla vilja kanske kanske vi tar oss till vm. Vem vet.
Em gick ju käpprätt ner i blårbärsskogen.

Sen har vi en slags man som sjunger opera på jobbet. Eller han sjunger ju inte på jobbet så, men i hissen, när man är ute och röker och när han sitter på toaletten. Väntar man på att toan ska bli ledig så får man lyssna på opera. Måste påstå att han inte är så duktig. Men va vet jag..

Idol va klockers.  Sista tjejen va så fruktansvärt bra så jag rös i hela kroppen. Tänk om man hade typ en tionel av hennes talang. Då skulle jag vara nöjd.

Nu ska jag pyssla och krypa ner i den iskalla sängen. (hyresvärden har inte behagat att sätta på värmen i elementen än)
Godnatt

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0