Mätt och obelåten..

Gnagde i mig en GI burgare och sallad från Max nyss. Sen fixade jag frukost för dom närmsta dagarna, ägg, bacon och majs. Mumma. Kom inte på nått annat som jag kan äta till frukost nu när jag inte ska äta yoghurt.
Jag är dock lika trött gnällig och tråkig som jag har varit hela dagen.
Detta piffade jag upp mig med med:


Tänk så jävla uppiffad jag är.
Jag har en fråga, är det olagligt på någon vänster att fota folk i smyg och lägga upp på bloggen?
Om man cencurerar ansikterna?
Om det inte är det så har jag en strålande idé så det så.
Ikväll ska jag glo på idol och klaga över allt möjligt.
Sambon har köpt en styrspak till datorn. Han spelar typ nån flightsimulator så nu sitter han och flyger till Alanya i realtid. Om typ tre timmar är han klart. Det e fan inte klokt.
Han har en vän som flög till New York. Hann satt framför datorn i 13 timmareller va det va och flög.
Tur att några har lite td över iallafall.. 

Har du något på hjärtat?
Postat av: Anna

Hahahhahaha vilket jävla spel han fått tag i hahahaah galet!!!

2008-09-24 @ 08:21:18

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0