Mansklädd

Då var det äntligen Fredag.
Denna veckan har gått jättefort som tur är.
Min sambo har rymt till skärgården för att pula med kapten rödskäggs båt hela helgen. Jag tänke vara i all min ensamhet och köra ett 24timmar - sims - maraton, men icke.
Lillasyster kommer hit idag efter en hastig överenskommelse igår.
Jag är jävligt nöjd över att slippa vara ensam. Men sims ska spelas lite iallafall.
Idag är jag en karl. Eller nää det är jag inte men jag har manliga plagg på mig såsom sambons t-shirt och en herrskjorta.
Jag är nöjd, fortfarande klär jag mig i grått men idag har jag gjort mig fredagsfin och klätt mig i ljusblåttgrått. Det ni, det är den närmsta jag kommit till en riktig färg på länge.
Nu ska jag äta upp frukosten och åka och jobba.


Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0