Kan man säga ond morgon istället för god morgon??

Fast idag är det inte så ond morgon. Jag mår okej.
Sitter och äter frukost och är ganska nöjd för jag inte behöver stressa.
Så jahapp idag ska man sluta röka då.
Jag ska röka upp mina cigg sen så blir det inga mer, har typ 6-7 cigg kvar. Så efter jobbet kommer det bli hemskt.
Finns en överhängade chans att jag inte kommer varken ha kärlek eller sambo kvar om jag slutar.
Jag är ju jobbig, gnällig och fruktansvärt offensiv nu, hur kommer det bli utan ciggaretter? Det är ju dom och kaffe som får mig att uppföra mig som en hyffsat normal människa.
Borde sjukskriva mig och lägga in mig på nikotinavgiftning, hjälp?

Låt mig presentera dagens utklädnad, dagens frukost och dagens styrspak:



Ignorera alla vita grejjer som ligger på golvet i köket. det är frigolit och Sigge är frigolitkatten.
Han gräver och gräver runt i frigoliten tills han är helvit.
Sen strosar han förnöjt runt i lägenheten och lämnar frigolitspår....

Har du något på hjärtat?
Postat av: Anna

Liteondmorgon på di syster !!! Jag älskar den kjolen guuuh så fin den är, dock omöjlig på en tjockis som jag men ändå...

Kan ju berätta att du gör mina sista 7 dagar på jobbet såååååå kollosalt mycket bättre, för du uppdaterar din blogg så ofta=LYCKA!! osså är du ju rolig med=)

Klart du är samma fina människa utan cigg, tom bättre lugn och harmonisk...japp du klarar det !!!

2008-09-24 @ 08:17:29

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0