Jaha då va man blodtömd..

Jag har en alldeles strålande liten doktor. Jättesnäll och duktig. Jag som hatar dom egentligen.
Jo så här är det, jag har migrän (suprise!) sen har jag något paj med nack och huvudmuskler (?) så jag måste börja på sjukgymnastik, Jippi!
Sen så tömde dom mig på typ 5 rör blod och meddelade att dom dels skulle kolla blodsocker och sånna vanliga hittepå, sen ska dom kolla min bukspotskörtel (vad gör den för nått) och så ska jag röntga nacken.
Usch..
Men hon va handelskraftig min doktor. Pillade, pickade, stack mig med diverse föremål, viftade med minnar och fick mig hoppa fram och tillbaka över golvet med lustiga armrörelser. Pratade inte så överdrivet med svenska men vi förstog varann iallafall.
Sen så sa hon att jag kanske skelade en aning och då  blev jag arg. Har skelas inte något alls.

Sen idag fick jag ett alldeles strålande litet kuvert av min stora systeryster! Jag tackar och bockar och blev jätteglad.
Fick ett av farmor & farfar med men det va inte alls lika skoj, fast en peng fick jag dock.

Så nu är mamman och hasse på väg. Det har dom varit i evigheter men dom stannade och undersökte saker och hänger i bilköer och så. Då tar det ett tag att ta sig hit.
Nu ska jag göra något nyttigt, som röka eller så.
Hej

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0