Jag vet inte...

Jag är så jävla trött.
På vädret, på jobbet, på allt i allmänhet.
Jag orkar inte mer, har lust att krypa under täcket och bara vara.
Det är inte så att jag mår speciellt dåligt utan jag är TRÖTT!
Om nån kan hitta greve groda och roland rödlök på  youtube, posta den på er blogg så jag kan kika på den.
Youtube är spärrat på kontoret, tror den skulle muntra upp mig.
Igår när jag såg den så satt jag upp i sängen och vrålade av skratt, sambon sov och blev arg att jag väckte honom.
Allt jag fick fram va - HAHAHAHAHAHA Råååååååland rödlök!
Jag älskar Anders och Måns.
Dom är kärlek.


Självklart får ni ju meddela mig om ni hittar klippet och postar det ...

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0