Jag luktar så gott...

Godmorgon.
Har inte blivit något bloggade i helgen. Har inte orkat helt enkelt. Nu orkar jag inte heller men jag är en rutinmänniska och i mina morgonrutiner ingår det att blogga. Jo, jag tycker ju att det är kul med men iallafall.
Jag luktar så gott idag. Jaghar tagit på mig nytvättat och sköljmedlet luktar så gott.
Nåja, såhär ser jag ut idag, som en kontorsdam:


Jävla skitväder det är ute, defenitivt snart höst. Det finns bara två bra saker med hösten och det är tjockkoftor och min födelsedag. Fast nu är det inte kul att fylla år, nu inser man att man börjar bli gammal på riktigt. Folke hemma i småland i min ålder har både hus och en massa ungar. Jag har två katter och 60 par skor. Nåja, jag har ju en sambo med, det är ju inte så illa.
Iofs är det ett under att jag har en sambo, jag hade defenitivt inte klarat bo ihop med någon som mig i fyra år. Usch nej.
Nu ska jag till jobbet.
Jag vill inte.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0