Jag kreverar..

Idag är en dum dag. Jag har visst i ett svagt ögonblick lovat att sluta röka. Jaja nån gång ska man ju göra det, men mitt problem är ju att jag lovade att göra det i morgon.
Varför undrar ni? Ingen jävla aning svarar jag då.
Slår man upp rökare i uppslagsverket så kan jag ge fan på att det finns en bild på mig.
Jag älskar mina ciggaretter, jag är halv utan dom. Inte ens min sambo kan fylla det tomrummet.
Men alla sjukdomar då och rökare luktar ju illa? Jag är redan helt paj så vad gör ett par till åkommor? Sen så luktar rök gott så det så.
Jag har ångers, men skit i och sluta då säger ni? Näää för att jag har skakat hand på en tusing på den som förlorar.
Tänk så mycket pengar jag kommer spara in, ungefär 2-4 par skor extra i månaden.
Där mina vänner, är det enda fungerande argumentationen till att jag ska sluta, så det så.
Vaffan om man ska vara så jävla duktig kan jag ju börja banta, träna, använda ansiktsvatten och vara så jävla nyttig och bra.
Mitt liv som ickerökare tror jag håller ett par timmar, men vem vet, jag kanske överlever...

Har du något på hjärtat?
Postat av: Anna

men nathalie!!!! Läs boken !!!!! Allen Carr-det enkla sättet at sluta röka! ! ! ! ! Finns på bibblan, kanske den hjälper kanske den inte hjälper man får röka medans man läser den=/ you go girl!!! Annars you can do it kom igen se det som att du inte mister nått du slipper det!! gnagandet att alltid ha dem i väskan och var är tändaren osv....kom igen Nathalie!!!!!

2008-09-23 @ 12:40:50

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0