Haha suprise!!

Hej, idag är det som sagt galaj. Och jag har prövat en massa kläder men ni kan aldrig gissa va jag kom fram till.
Jo tadaaa............        grått.
Suprise!
Det är ju jävligt konstigt, jag visste knappt att jag ägde gråa kläder men jodå. Piffar till allt med svarta lackskor och en grå jacka. Ett under att min väska är röd.
Eller jag har ju ett brunt halsband på mig. Brunt och grått, vilken härlig kombination.
Nä nu har jag inte tid, jävla stress. Håret tog ju ett år och fixa eftersom jag numera bara har små strån på huvudet.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Jamen grått passar du i...du är fin i allt....i princip så hallå det kvittar....och Gollum är ju faktiskt söt han med så det är ju inte underligt att ni är lite lika mohahahaah ( fast det inte fanns nån som helst likhet alls....försökte ju vara elak iallafall=dålig elakanna!!

Min lillfis....jag vill med festa med dig...satan längesen!! PÖSS!

2008-09-12 @ 08:41:32

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0