haha jag ska aldrig skaffa barn.

Jag var inne här av ren tristess, blir så när man e sjuk...
kom fram till att sambon och jag förmodligen aldrig ska skaffa barn, inte om dom blir så fula som programmet visade att dom skulle bli. En lyckades tillockmed bli mulatt fast vi båda är vita. Kanske berodde på skuggan, va vet jag.


Jag censurerade sambon för jag vet inte om han vill va med om detta, varken barn eller blogg.
Så vackra barn får vi inte.
Bäbisen längst upp till höger påminner mig om en gammal klasskompis.
Han kunde inte säga r, så en gång förklarade han för mig att näj jag blir generad, blij jag jööd som en gjis.
HAHAHA det är jätta skoj. Fast det får man egentligen inte säga högt, inte politiskt korrekt.















Har du något på hjärtat?
Postat av: ANNA

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHHAAHAHHA vicka gjiiiis ungaj ni fåj ahahhahahhaahaha rååligt! Måste nog skaffa foto på mig o Jonny vi får ju snart se om det stämmer hahaha

2008-09-17 @ 14:55:59

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0