HA jag visste det!

Jag ska få ett paket av andreas på min födelsedag. Förmodlien från datorbutiken men vadkan han köpt där?
Anyway så fick vi hem två likadana avier i brev så man ser inte vart dom kommer ifrån.
Sen har jag varit produktiv här i min sjukdom.
Hämtat min telfon från elgiganten som va jättelagad! Dom hade bytt hela framsidan. Kärlek åt samsung!
Sen bytte jag vårdcentral, en aningen missbildad kvinna önskade mig hjärtligt välkommen. Trevligt.
Bokade av min tid hos min gamla och väntar på att den nya ska ringa upp. Cirkus 14.35 skulle dom återkomma. Jag väntar med spänning.
Sen har jag handlat orkideer, 3 st faktiskt, fast det är synd att dom dör om ett par dagar.
jag kan döda en kaktus på en vecka, så duktig är jag.
Nu måste jag städa, usch, usch, usch!
Familjen, ja en del av den iallafall kommer i morgon. Jag fyller ju ålderdom på lördag.
Pu

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0