Godmorgon.

Sitter här och äter frukost (syster, jag sparade lite till dig) och har lock i öronen. Det är inte spännande alls.
Snart så måste man åka SL och det är lika spännande varje gång.
Man får gissa sig till vilken buss, pendeltåg och tunnelbana man får åka med.
Det en liten överraskning varje dag.
Syster ska på intervju och jag hoppas att allt går galant så vi kan göra våra loppislördagar till verklighet.
Idag har jag någon slags konflikt med mitt hår, jag tror det vaknade upp på fel sida i morse.
Det vill verkligen inte alls, jag säger höger han vänster, platt säger jag och misshandlar det med plattången, Haha skulle inte tro det väser håret och vågar & krullar sig på alla tänkbara vis.
Resultatet? Uppsatt men 2 vaxburkar i håret. om jag drar allt bakåt så smälter jag in i den manliga delen av stureplan utan problem.
Mina nya älskade skor har jag med men av någon outgrundlig anledning så har
1. skorna krymt eller
2. fötterna växt under natten.

Så nu måste jag gå en hel dag i klämmande skor. USCH!
Men vad gör man inte för att vara fin om foten??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0