Godmorgon.

Usch jag vaknar alltid trött nu förtiden.
Sover alltid samma tider, innan vaknade jag utvilad och nu är jag toktrött. Beror det på vädret kanske?

Idag är jag väldigt inspererad av vädret ute grått, svart, grått. När kommer sommaren? Den har ju inte varit än.



Jag har inte vågat väga mig idag fast jag åt så nyttigt igår, man blir bara besviken om man väger sig varje dag. Räcker med en gång i veckan.
Usch nu ska jag bygga matlåda, dricka färdigt yoghurten och åka iväg.
Adjö

Har du något på hjärtat?
Postat av: cassandra

MEN SNART KOMMER JAG Å DÅ KOMMER VARJE DAG VARA ROLIG Å BRA Å OTRÖTT ATT VAKNA TILL:D

2008-09-10 @ 10:56:50
URL: http://[email protected]

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0