Fredagsgalaj....

I morgon ska vi ha galaj på jobbet, öl och mario cart på wii.
När man går på galaj så kanske man ska vara någorlunda välklädd.
Kruxet är den att man ska hitta något trevligt att ha på sig men inte se för dressad ut på dagen när man jobbar och inte se ut som el slasktrasa när man går ut och svirar. Så what to wear? (för att vara lite internationell)
Hjälp mig, jag kan ju inte klä mig, det är ju bevisat både en och flera gånger här i bloggen.

Kommer jag inte fram till något bra så får jag väll helt enkelt ta den jävla cowboyhatten och låtsas vara låååååååååångt före alla andra när det kommer till mode.
Kanske rulla in sig i folie och få ett glansigt fodral (dock inte plastfolie, folk kan missta mig för en jättekondom)

Hjärnkapasiteten är verkligen noll. För en kort sekund kom jag inte ens ihåg vad mina arbetsuppgifter var.
Satt med telefonen klistrad vid örat och loxysoft öppet öch fattade nada. ( internationell x2)

Bla bla bla..
Hjälp.
Hej

Har du något på hjärtat?
Postat av: cassandra

men ta din blåa tub klänning och bara en kofta över, så ser du normal ut på dan å värsta PARTHEY när du tar av dig koftan. BRA VA?:D

2008-09-11 @ 18:13:59
URL: http://[email protected]
Postat av: anna

yepp håller med bra plan=)

2008-09-12 @ 08:35:58

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0