Föresten..

Sambon har satt ner sig bigfoot och VÄGRAR att låta mig sätta upp en tavla på kungen.(läs här)Jag påstår att han inte unnar mig lycka men enligt honom är det helt fel. Kom dock överens om (utan hans egentliga medgivande) att jag kunde sätta upp en tavla på en annan Carl, men vem skulle det vara som är lika fånrolig som ers majestät knugen? Carl Bildt? Carl von Linné? Carl Philip?  Eller kanske kan ta en variant som calle istället? Calle Schulman? Calle Norlén? Ähh va fan vet jag. Ge mig förslag istället, hjärnkontoret är härmed stängt. Adjö

Har du något på hjärtat?
Postat av: cassandra

han kan inte hindra dig från att ha ett litet fotografi på ditt nattduksbord på kungen! din sida av sängen, dina business :D

ett inramat litet foto som du kan se när du stänger av väckarklockan på morgonen:)

BRA IDÉ VA:D

2008-09-10 @ 21:41:29
URL: http://[email protected]

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0