Förbannade jävla skitdagjävel..

Mmm ungerfär så känner jag. Jävla meningslösa tisdagsjävel.
Det är grått ute, jag är fet.
Klär på mig och upptäcker att jag försöker skrämma bort min fethet med tråkighet.
Och inte nog med det, jag har bytt ut mina gråa koftor till nån jävla grågrön färg, det ni.
Håret har jag i den avancerade frisyren tofs, tänkte att det passade bra till min inspirerande outfit.
Finnar har jag fått med, dom fanns inte i tonåren men när man når ålderdom så ska dom jävlarna pluppa fram med.
Mmmm skitkul.
Aja ni ser ju själva.
Varför jag tog kort i köket är för att på denna jävla skittisdag så har jag bråttom, så jag fixade frukost samtidigt.
Alla stavfel och liknande kan ignoreras.
Nu har jag jävligt bråttom.

Har du något på hjärtat?
Postat av: Tessan

Meningslösa tisdag? Tisdag kommer ju före onsdag som i sin tur står på tur för torsdag som håller handen i fredag. Slutsatsen är att det faktiskt nästan är lördag idag... eller!? Jag tänker iaf resonera så. Tralla la la nånting fredag så syns vi på lördag, tralla la.

2008-09-23 @ 08:07:03
Postat av: Anna

Haha surmupp! Fasen vad du grejar, men det är bra att du hinner uppdatera din sida fattar du väl annars har jag inget att kolla på när jag är superviktig på mitt otroligt viktiga jobb, där jag lätt är en nyckelkompetens. you go girl!! Jag gillar se vad du väljer för outfittar (skumt ord) då skulle jag igentligen visa dig mina, åååh herreguh, en tjockis som har kanske fem plagg att välja mellan och ändå har problem på mornarna....men skitsamma det är ju en bäbis däri, ska skaffa en bild att lägga på msn åtminstone en tjockis-bild=) jaja hoppas du får en bättre dag, än vad morgonen var kramet!

2008-09-23 @ 08:50:13

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0