Flintskallig..

Jo det är precis det jag är. Plockade ut löshåret nyss, även en bit av svålen och lite hjärnsubstans följde gladligen med. Vaför jag plockade ut det? Vem fan vet, välj av följande alternativ:
1. Uttråkad (uppenbarligen)
2.Tyckte det va jobbigt ( fast det vill jag ju inte påstå)
3. Snyggare i kort hår. (defenitivt inte)
4. Hade en kännsla av attt jag ville se ut som Gollum ( kanske det kanske)
Nu sitter jag med 2kg och 4 liter inpackning och balsam i dom små tussarna som är kvar av mitt så kallade hår. När jag tänker efter har jag nog mer hår på benen än huvudet nu.

Nu när jag tänker efter så är jag och Gollum lite lika.
Kanske kan ha ett höftskynke på galajet i morgon så är allt fulländat.

Jag??

Gollum??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0