Det sker något skumt..

En hemlig ny kollega har tagit hit en skum ny vän som ska jobba hos oss.
Dom tisslar och tasslar om hemligheter och jag snappar upp ord som, dom kommer aldrig märka det, vattentätt och liknande fraser.
Planerar dom ett dåd, ett sånt som skedde i finland igår? Kommer vi bli rånade? Bombade? Eller bara bli blåsta?

Sen ska det tilläggas att den hemliga kollegan är jättemytoman.
År -00 köpte han en ny Audi S6 för 500.000kr, då var han 15. (klart en 15 åring sitter på en halv mille och beslutar sig att bränna alla pengar på en bil han inte kan köra)
Bodde i Las Vegas ett halvår och spelade med eliten i poker på Bobbyroom (?) och vann  4 miljoner som han skickade till sin släkt i nått utländsk land så dom kunde köpa lite mark (Klart att man inte behåller nått själv)
Han gick ner 9kg på 3 dagar tack vare att han bara drack 33cl vatten och åt en clementin om dagen, hävdar även att detta är ett världrekord. (mmm.. och jag är muminmamman)

Väntar med spänning att få höra vilka stordåd han har gjort mer..
To be continued.

Har du något på hjärtat?
Postat av: ANNA

Men i usa kan man la köra bil när man är typ femton sexton nathalie, och jag menar vaddå sååå mycket pengar är väl inte en halv mille=GE MIG! ! ! ! ! och hade jag vunnit 4 miljoner kanske du hade fått iallafall.....hmmm....kanske och då menar jag kanske 100 000 =) hahaha vilken spännande person, och lite jobbigt om han är värsta bloggläsaren, kanske inte tycker mytoman låter som en komplimang=9 men jag längtar redan till nästa stordåd med spänning....läser ju bara ett avsnitt i bloggen i taget för att dra ut på det så länge det går=bästa på hela dagen:)

2008-09-25 @ 07:49:21

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0