Då spottade jag..

Gick i korridoren på väg på toan och tänkte inte på något speciellt.
Och mitt i denna lilla promenix så spottade jag på golvet.
Jag vet inte varför, jag spottar ju nästan aldrig, men av ren reflex så gjorde jag det och kom på va fan jag sysslade med sekunden efter.
Jag blev så förvirrad så jag stog bara och stirrade på den blöta fläcken på golvet.
Sen så skämdes jag. Det är ju knappas brukligt att spotta innomhus så jag visste inte vad jag skulle ta vägen.
Glömde tillockmed bort att jag var kissnödig.
Jag mår fortfarande lite dåligt av denna incidenten och jag hoppas att jag inte fått något slags spott-tics så jag börjar spotta på gamla damer eller nått.
Undrar om jag ska ta upp detta med min läkare nästa gång??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0