Blogghoppare.

Mitt tidsfördriv här på jobbet efter betapet är att läsa bloggar och jag kan i ärlighetens namn säga att det finns en jävla massa skit där ute. (Min är en av dom)
Jag har några få som jag besöker regelbundet just pga. att det är välskrivet och roligt. Inte en massa blaha och bilder på elloskläder i varje inlägg. Visst kan det vara skoj ibland men inte alltid.
Mina favoriter är följande:
Eisa Hon är fruktansvärt rolig & intressant. En av dom bästa bloggarna utan tvekan.
Prankmonkey Välskrivet, ironiskt och så jävla roligt.
Egoina Känns som det kunde vara jag. Också riktigt rolig och skriver om sånt som fålk aldrig skulle tala om.

Sen finns det endel som är värda men dessa är defenitivt topp 3.
Förresten Storasyster borde börja blogga. Tänk va skoj man skulle ha.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Haha jovars kanske borde göra det, jag går ju hem nästa vecka från jobbet och kanske tycker att allt blir astrist, då lovar jag at fixa en blogg, men händer ju inte så möe skoj för andra i mitt liv...bara mig JAG SKA HA EN BÄBIS om kanske tre veckor=D

2008-09-25 @ 07:53:48

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0