Blaha..

Tänk, startar dagen asbra, säljer 4 på raken och känner att det blir en bra dag, men efter 10.30 rasten, segar jag ihop och blir samma gamla surarsel som vanligt. Så nu sitter jag här och pimplar kaffe.
Jag har en kollega som är jätteskoj.
Vi har en grej som vi kör med dom nya.
Någon säger till den nya, fråga **** hur många armhävningar hans kusin/pappa/farbror klarar av.
Efter lite tjat gör dom det och då ser **** ledsen ut och säger:Vem sa det?  Hur kan du fråga det? Fan va okänsligt, min kusin/pappa/farbror har inga armar.... Sen så är han tyst och ser ut som jorden gått under och den nya blir antingen ledsen, förvånad, generad eller rent av förbannad.
Sendan bryter alla ut i skratt och den nya känner sig mobbad.
Lika jävla skoj varje gång.
Hahaha

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0