Ähhh skitdag.

Ingen kung att titta på = skitdag!
Ja det regnar är svinkallt och allmänt tråkigt. Blir deprimerad av att titta på mig själv. Grå, grå, grå.
Försöker åtminstonde spexa till det lite, men jag blir trött och allt blev pankaka. Låter även wooooowowoowo. Djuret i hörnet undrade vafan jag höll på med.


När jag insett : 1. att fy fan va tråkig jag är idag
2. Jag tänker inte byta kläder kom jag på att kanske en hatt?
Grävde runt i vårt hattarkiv (hattpåse om ni så vill) och fann dessa skapelser:

Första hatten hade fin färg, men va på tok för liten. Köpte den på nätet för två år sedan och pallade inte skicka tillbaka. Nån som vill köpa kanske? aldrig använd.

En typ likadan fast svart, och lite större. den vill jag inte sälja fast jag aldrig kommer använda den. Jag passar inte i hatt.

En leopardgrunka. Även om alla dessa modebloggar säger att detta är inne så känner jag att detta är något Blanche från pantertanter skulle tycka vara en god idé.

Behövs inga ord. En cowboyhatt. Va fan kom den ifrån? Yeehaaa

En slags filthatt. Tjusig. Äcklig innuti. Jag ser ut som en herre, gärna en sån som röker pipa.

En svart hatt. Ser ut som alla som fikar på götgatan. Tänkte att jag kanske kunde le eftersom jag inte gjort det på något annart kort. Dum idé jag passar inte i det.

Skiter även i detta nu. Tänker ha vanligt jävla tråkigt uppsatt. Ja för att jag är norra stockholms tråkigaste människa. Iallafall denna morgon.

Mina syskon fyller idag! Grattis till er båda. 19 bananer. Ni är saknade och så.

Har du något på hjärtat?
Postat av: cassandra

fäääänx!:) och jag tycker visst att du passar iu attt leee serru!

2008-09-11 @ 08:47:42
URL: http://[email protected]

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0