Vintertid?

Det är minus ute, hoppas fan att det inte är halt ute, jag har inga vinterdäck på bilen.
Sov lite längre än förväntat idag. Vaknade inte av att klockan ringde vid 07.15 utan vaknade när sambon ringde och väckte mig vid 08-tiden. Så kan det går.
Idag är en jobbig dag. Mellan 11.00 - 21.30 så ska jag vara parkerad på jobbet.
Först jobbar jag till 19 sen så har vi personalmöte. Känner mig redan trött och hur kommer det gå för mina stackars fossingar?
Sen så har sigge, den banditen, pajjat en av mina orkidéer. Han puttade ner den från fönsterbläcket.
Blomman klarade sig okej, men krukan är i miljoner bitar och jag har inte någon annan som passar.
Ser det ut som att jag har tid att köpa nån?
Nåväl, nu blir det frukosttajm.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

mycket snygga kläder....vill oxå ha tid!!

2008-10-30 @ 11:42:33

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0