Trist, trist, trist...

Usch vilket hemskt väder det är ute,även om det är höst kan det väl va lite värme och solsken som det va igår?
Jag va dödens trött när min klocka ringde 07.30, jag som är van att gå upp vid 06.00.
Jag snoozade, det gör jag aldrig men idag va det omöjligt att låta bli.
Drömde konstigt gjorde jag med, jag drömde om egoina inatt. Jag drömde att jag fick sitta i hennes kök och titta på när hon, hennes mamma och Jimmy åt frukost. Jag fick inte smaka. Sen så skulle hon gå till skolan så jag följde med, men utanför skolan var jag tvungen att stanna för inga obehöriga fick komma in. Sen skulle dom ha tipspromenad och då blev jag tvingad att klä ut mig och leka troll i skogen. Hoppa fram och skrämma folk och sånt så dom inte vågade läsa frågorna. Egoina vann för att hon var den enda som överhuvudtaget kunde läsa alla frågorna. Sen fick jag ostbågar och åkte hem.
Drömmar kan vara väldigt underliga.

Börjar jobba vid 11.00 idag, ganska skönt men jobbigt att sluta 19.30.
I morgon är jag ledig och då ska jag till lillasyster och hennes lilla lya. Får se va vi hittar på då hennes lägenhet består av en luftmadrass, en tv utan kanaler och en dvd som inte verkar fungera. Spännade blir det iallafall.

Såhär färglad är jag idag.
(det är underligt, nu när jag ska klä mig i mörka färger så vill jag bara ha ljusa, innan när det va valfritt hade jag enbart mörka)


Nu ska jag gräva fram något som liknar frukost..

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0