Träningsvärk.

Det har jag i mina lår, inte roligt alls vill jag påstå. Funderar ju på att börja träna idag, luter åt det, men sambon har bilen och då måste jag bussa dit. Sicka i-landsproblem jag har.
Innan hörde jag hur Sigge mjauade till, självklart tror jag att det är cassi som klämt hans svans i ett skåp eller så, det va jag duktig på innan med, men inte då.
Han hade barit hoppat på henne och bitit henne i tummen (Cassis version, Sigge säger inget).
Annars så har inget annat spännande hänt dom 20 min jag har varit vaken, förutom då att jag nuförtiden brygger alldeles för svagt kaffe.
Jag saknar mitt ebony, men det är ju slut i varenda butik.
Så vad jag vill säga till Järfällas invånare är: Ge fan i mitt kaffe!!

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0