Stress.

Usch idag är det stressigt, enda andledningen till att jag hinner sitta ner är för att jag måste få i mig frukost.
Allt går emot mig, håret vägrar, alla kläder har försvunnit och dom jag hittar passar inte alls, sen tiden har satt sig på superturbo så den går säkert mer än dubbelt så fort som i vanliga fall.
Tillockmed kameran vägrade sammarbeta. I vanliga fall blir det okej bild på vad jag har på mig men inte idag inte. Det blev jättemörkt och konstigt så suprise, va jag ju tvungen att göra om det med. Som sagt skitdag.
Hoppas att jobbet blir bättre.
Usch jag får ont i magen av stress, men inte har jag tänkt på cigaretter idag.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0