Spännande.

Vi va inte och kollade lägenhet hos den finska tantan utan hos en man som va väldigt ensam i Märsta. Fint rum, skum snubbe.
Sen på kvällen ringde vi på ett rum till och fick visning, att vi körde totalfel och kom en timme senare va ju inte bra.
Men hur som så låg rummet i en villa som bestod av två rum och lite utrymme. Egen toalett och delat kök med den andra tjejen som hyrde det andra rummet. Hon fick det och ska skriva papper och förmodligen flytta in idag.
Gud så skoj!
Hon bor ju i norrort (typ) så hon bör nära mig. 10 min med bil om jag inte kör vilse.
Så nu funderar jag vad jag kan skrapa ihop till henne som hon kan använda tills hon åker ner till Nässjö och hämtar sina egna prylar.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0