Skagenlunch och överraskning.

Jag och lillasyster lunchade på Sandys nyss. Jag åt en fruktansvärt trevlig skagensallad.
Syster hade varit på jobb intervju en halvtimma tidigare nästan vid mitt jobb så självklart skulle vi luncha.
När vi hade slagit oss ner till bords så ringde hennes mobil.
Då va det mannen hon hade talat med på cafeét som ville att hon skulle komma tillbaka.
Varför vet vi inte men jag chansar på följande alternativ:

1. Han blev så förtjust så hon fick börja jobba direkt.
2. Han blev kär och ville ha henne till fru.
3. Han är en elak jävel och kallade tillbaka henne för att säga att hon onte fick jobbet.
4. Han är grovt dyslexisk och kan inte läsa hennes CV så hon får högläsa för honom.
5. Han har inga vänner.
6. Cafeét går så dåligt så han ville att hon skulle komma in och fika.


Jag hoppas verkligen på ettan.
Jag behöver åtminstonde en syster i Sthlm.
Biggissyster ska ju ha en liten knopp straxt, så det kan ju bli lite jobbigt för henne att flytta hit.
Förresten Anna, sno inte Edith, det vill jag ha!

Nu ska jag fortsätta att surpla på min latte och lyssna till min vrålande chef, hans mellanslag har pajjat på tagenbordet.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0