Shopping!!

Kommer det bli idag från ellos. Jag måste ha en ny gaderob, inte för att jag har råd utan för att jag måste.
Och jag måste handla saker som jag använder sällan som kostymbyxor och  polotröjor.
 Det blir nog bra med det.
Minusgrader är det ute med. Kan inte kylan vänta till december istället?
Jag hatar verkligen kyla, inte usch vad jag hatar fisk hat, utan rent hat som du va otrogen,körde över min katt och snodde alla mina skor hat.
Riktigt så mycket, från botten av mitt hjärta, hatar jag kyla. USCH!!
Därför har jag snott sambons tröja ihop att den är varmare än alla mina löjliga koftor
Kanske behöver en ny gaderob trotts allt.


Förresten, om jag beställer kläder idag, visst borde jag få dom på måndag om dom ligger i lager??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0