Senare än vanligt.

Syster blev inte bortgift, hon provjobbade bara och får veta mån - tis om hon får det. Skojjigheter.
Idag är jag hemma, dels för att mitt huvud + hals är till bristningsgränsen fyllt med snor, dels att idag ska jag pyssla med en hemlighet.

Jag borde sluta kolla på idol, eller iallafall inse att 90% av dom som röstar är 14 år och inte har en aning om musik. Dom ringer och röstar för att "åhhh så snygg han är och han kan visst sjunga, jag älskar honom".
Sen har jag jag ju insett att Lars, jo han är ju totalt tappad bakom en vagn.

Ljuset lyser men ingen är hemma.
Hjulet snurarr, hamstern är död.
Han har inte alla indianer i kanoten.

Igår sa  Bagge nått liknande att " det där va lika bra som andreas tänder är gula" varpå lillLars svarade med ett stort frågetecken i ansiktet. meeeeeeeen, det e jom ju inte?

Även första gången lars sjöng frågade Jhide, lite klumpigt dock, "hur kändes det att vara med i idol? ( Han syftade ju självklart på framträdandet) varav Lasselille svarade " öhh jag vet inte, är jag inte fortfarande kvar"?

Det kan inte vara lätt alla gånger.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

hmmmmm hemma från jobb pga hemlighet vafalls?!?!?!?!

KATASTROF! ! ! !! ! !

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhh!!

Och syster vet inte vad....fey fään asså!!!

nä nu tänker jag bojkotta nått!!

2008-10-03 @ 11:50:10

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0