Säg omelett!

Sitter och tuggar på min omelett och är hyffsat trött, och har en gnutta träningsvärk från igår och värre blir det.
Nu har jag varit rökfri ett dygn och kom på att jag ska börja gymma.
Fick mitt schema igår och jag hinner träna innan jag går till jobbet, eller efter.
Jag har två gym att välja mellan som ligger i Jakan.
Antingen Sats eller gymmet i badhuset. Badhuset är billigare, har ingen fånig medlem och administrationavgift på typ 860, det är innan du köpt ditt svindyra gymkort (som sats) ,och det finns ett litet tjejgym som kanske är bra. Men det skiljer 900m2 på gymmen och även en väldigt slö person kan ju konstatera att man får mer plats på Sats. Det är just grejjen, jag avskyr att stå och vänta på maskiner. Det är fruktansvärt värdelöst och då kan man lika väl gå hem. Så frågan är om jag ska köpa budeget och satsa på badhuset, det kan ju faktiskt vara bra.
Och kom inte med förslag att jag ska provträna och sånt på båda för det orkar jag inte med. Jag vill ha det klart utan krussiduller. Om man får simma i badhuset på sitt gymkort så är det nog taget.

Jag upptäckte igår att min älskade katt Winston sover med sina ögon öppna i väldigt lustiga positioner.
Sen så tror han att han är en kattunge och kan få plats i Cassis Max-Funbox (som inte va fun någonstans)



Och såhär ser jag ut idag, lägg märke till min lilla insmygna färg.
Och jag ska ha stövlar på mig och inte världens mest uppdragna strumpor.



Nu är det pyssel som gäller.
Jag är hemma vid 15.30 tiden. Uppdaterar då.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0