Ojojoj

Det finns dagar man är jävligt stolt över sig själv. Dom är riktigt få men dom finns. Jag va nöjd med mig igår, hade ingen aning om att jag kunde påverka människor så mycket så fort.
Vad som hänt berättar jag torsdag eller fredag då allt är klappat och klart!
Syster struntar i sitt nya jobb och det förstår jag.
Skulle aldrig skriva på ett anställningsavtal där du varken är garanterad att jobba när du vill (dom bestämmer hur mycket du får jobba) och att dom skriver att detta är inte en fast anställning, men du har uppsägningstid.
Inte heller fanns provisionsbilagan med i avtalet så dom kan ju blåsa henne både till höger & till vänster.
Bra att hon inte bara skrev på utan följde rådet att ta med den hem så man kunde kika.
Hon har nog fixat nytt jobb snart.

Idag har jag inget att ha på mig. Då menar jag verkligen inget att ha på mig.
Det måsta vara nått jävla fel om man rantar runt i 30 min och prövar en massa kläder och nöjer sig med detta:

Självklart tillkommer skor och liknande, jag går ju inte barfota.
men iallafall, jag borde få något slags nobelpris för fantasilösenhet??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0