Nervös!

Idag är jag fruktansvärt nervös, varför?
Jo jag ska börja jobba på ett nytt jobb idag där dom inte gillar varken jeans, sneakers eller färg.
Sprang runt som en tok igår och visste inte vad jag skulle ha på mig. Annars borde det ju vara min grej, iallafall färglösa kläder men neeej då, det enda jag gick och nöp i va färgglatt och korta kjolar. Nu har jag på mig något som lätt skulle platsa på en begravning.
Syster har börjat på mitt gamla jobb och det verkar gå galant. Nu är det bara lägenhet som fattas men förhoppningsvis ordnar det sig idag med.
Hoppas!
Igår var jag mästertvättaren. Jag tvättade så mycket så jag va helt slutkörd efteråt.
Sen städade jag min gaderob. Slängde tre plagg och det är jävligt duktigt för att vara jag.
Jobbar 08.00-15.00 i tre dagar nu och det blir nice.
Bästa är ju att jag bor inte alls långt ifrån så jag behöver inte pendla 40 min varje morgon. Det får syster göra.
Jag har bil, buss, trask eller cykelavstånd. Det är guld.
Sen ska jag sluta röka med. Köpt sånnadär fåniga plåster. Hoppas attd et funkar så jag inte får ett psykbryt och jag inte får komma tillbaka till jobbet. Det skulle vara lagom skoj.
Igår förutom att vara mästertvätt och städaren så gjorde jag mig en omelett i ugnen som jag gnager på nu. Riktigt trevlig faktiskt.
Nu måste jag ordna vidare.
Jag skriver när jag är hemma igen.

Har du något på hjärtat?
Postat av: yster jarfala

för hoppningsvis har jag med traskavstånd snart^^ Hooooppas:D

2008-10-14 @ 08:29:47
Postat av: anna

ha slängde TRE plagg= jag är imponerad....var det under pistola hot?? ojoj det var som fasen... du gör stora framsteg systrami=)

2008-10-14 @ 11:53:24

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0