Måndag morgon igen..

Godmorgon. Gud så trött jag är, helt otroligt.
Håller på att laga frukost just nu som nog alldeles straxt är klar.
Bröllopet var jättefint, jag började stortjuta när dom gick ner för gången, jag va inte riktigt beredd på det.
Sen så åt vi i ca 7 timmar sen åkte vi hem. Riktigt roligt.

Annars har jag en liten nyhet att berätta. Vi ska få en ny familjemedlem.
En bil. Vi ska köpa en ny liten pärla som sambon ska fått till fyndpris.
Hur dom kan få 125.000 till fyndpris vet jag inte men det ska det uppenbarligen vara.
Vi ska säga adjö till vår trogna houndai Sonata och säga välkomen vw golfg tdi 2,0 4motion.
Han är bara ca 1 år gammal och mörkgrå och dricker diesel. Känner hur kärleken växer.

Annars har inte så mycket spännande hänt.
Syster ska börja jobba idag på sitt nya jobb.
Igår åt vi hemskakade brownis med sprutgrädde.

Vi åt även revbensspjäll och grillad kyckling.


Jag har kläder på mig idag i dom höststrålande färgerna svart och grå.
För att inte skjuta mig i ren tristess så slängde jag in en hint av turkos.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0