Ja men godmorgon!

Vaknade av att sambon sa hej då för att han skulle ut till landet vid 08-tiden. Då gick jag upp och det luktade hans parfym i hela lägenheten. Mysigt!
Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe, ska väcka syster om en stunde sen ska vi tokringa på alla lägenheter och rum vi kan hitta. Jag vill ha henne norr om stan så jag kan ta bilen och hälsa på, jag ska ju inte köpa nytt månadskort sen.
Kan va mysigt att svänga förbi henne för att glo på nått program eller bara sitta och snacka skit.
Hem ska hon inte iallafall, så det så. Börjar dock bli trångt att bo 3pers i en tvåa nu. Men vi hittar nått till henne idag förhoppningsvis.

Har du något på hjärtat?
Postat av: LOO- vill du vinna veckansblogg?

jasså okejdå :P men jag gillar inte Lars >< Men LouLou kan jag hålla med om :D

2008-10-18 @ 09:46:07
URL: http://loem.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0