Hemma.

Ajajajaj mina stackars fossingar. Är ju inte van att stå upp hela dagarna. Innan har mina skor bara varit en prynad på min lilla fot men nu används dom, stackarna.
Jag är iallafall jävligt nöjd och älskar min chef, en alldeles strålande liten pryl.
Tiden går jättefort och jag visste inte att det fanns så många roliga pensionärer.
Jag är även nöjd med mitt chema och livet i allmänhet.
Nu ska jag bara ta det lungt och spela en skvätt sims.


Har du något på hjärtat?
Postat av: annot

Grattis!!! FAN va kul att det käns bra!!!!det är ju viktigt att trivas första dagen ! !! HEJA!!!! tjohoo Nathalie du är grym!!!

2008-10-15 @ 10:20:55

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0