Helt slutkörd..

Usch vad trött jag är nu, helt slutkörd.
Sålde en kostym till en alldeles bedårande kille som hette Noel (utalas Noélle).
Han va jätterolig, vi skojjade en massa och han flörtade en massa och jag blir ju så lätt generad. Efter en massa provningar med olika skjortor, storlekar och slipsar blev vi någorlunda klara. Jag tog betalt och vi småpratade. Precis när han skulle gå säger han,  jaa och så va det ditt nummer med, Javisst sägerjag och skriver upp det. Precis när han tog det undrade jag: vaffan hände? Han sa det på samma sätt som om man ber om kvittot eller en kasse, nåt helt självklart så jag tänkte inte ens efter. Sen så råkade jag glömma att larma av 2 ggr. tredje gången gick jag och kollade själv så det inte pep. Han trodde nog att jag gjorde det med flit.
Så jag har ju blivit jättecharmad av en jättecharmig kille. Ibland älskar jag mitt jobb haha!
Men jag tänker hålla mig till min sambo och ringer han får jag förklara att jag fick hjärnsläpp.
Annars gick allt galant och nu ska jag bara slappna av.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0