Godmorgontrött!

Ja jag är väldans trött dessa dagar. Snart slute med det tror jag allt.
Idag ska lillasyster följa med till mitt jobb och förhoppningsvis ta över MU-tronen.
Det kommer hon göra med bravur!
Jag har haft exakt samma läsarantal nu i två dagar, vilka är ni?
Skulle vara spännande om någon orkade svara.
Idag har jag kjol, inte för att det är varmt utan för att det är rackarns snyggt!
Min mamma har köpt exakt likadan kjol och polotröja, hon vågade inte berätta det först för hon trodde jag skule bli arg. Hon är söt min lilla moder.
Jag är så jävla huslig, väcka syster, bygga matlådor, servera kaffe, ställa fram frukost mm.
Nu ska jag pyssla vidare och sen ska hon få uppleva mitt riktiga tokjobb.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

hahahahhaha katt ivägen!!!! hahahaha det var skojigt!!

Jag läser ..så fort jag kan!! I love it! ! !



undrar vad det blir för bäbis nathalie?? sooon!

nyfniken allt det går nu..kramet!!

2008-10-09 @ 18:05:11
Postat av: Göran Margretson

RACKARNS RABARBER

2008-10-09 @ 23:08:58

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0